Presentació i bons propòsits

 He tornat!

Poca gent ho sap, però durant tota la meva adolescència vaig estar escrivint un blog. Compartia ressenyes, cites i aspirava a fer-me famosa gràcies a ell. Fa poc el vaig retrobar i em va despertar les ganes de tornar a escriure, de deixar un registre del que penso i, en especial, del que en aquest moment em té obsessionada. Escriure no per impressionar els altres (o per aconseguir la fama, jaja), sinó simplement per mi. Perquè m'he adonat que això, els blogs, són una manera bonica de retrobar-me amb els meus jo del passat. Potser en uns anys (si aconsegueixo escriure més entrades que aquesta presentació), aquest blog em tornarà a inspirar.


Què trobaràs a Somiallunes?

La meva intenció és fer llistes, moltes llistes, de les coses que m'obsessionen. Així com escriure petits articles sobre pel·lícules, sèries i literatura (que és el que domino, ara tinc un títol que ho demostra). Em vull oblidar de les típiques ressenyes de llibres, per reptar-me a relacionar temes, a anar una miqueta més enllà. 


I això és tot! Espero tornar ben aviat ;)






Comentaris

Entrades populars